Jarní prázdniny

12. 3. - 19. 3. 2017
chata Kusalíno

Na jarní prázdniny jsme se velmi těšili. Dlouhé volno, romantická chaloupka, Vsetínské vrchy. Co víc si přát?
Tentokrát jsme prozkoumávali Ledovou planetu. A že to nebylo nic lehkého!

První den jsme zdolávali veeelký kopec k chatě, která si trůní přímo na hřebeni, na hranici CHKO Beskydy.

Druhý den už jsme se vrhli na prozkoumávání nové planety. Ovšem nejdříve sme museli ztmelit průzkumný tým pomocí her, společného válení sudů i řezání dřeva.

Druhý den jsme vyrazili prozkoumávat místí civilizaci. Vsetín (hlavní město Ledové planety) se nám ukázal především v Muzeu regionu Valašsko. Zde jsme zkoumali jejich kulturu a nahlédli na město z výšky. Večer jsme bojovali o velkou vzácnost na cizí planetě - čokoládu.

Další den bylo třeba otestovat nové kyslíkové bomby. Naštestí prošly, s našimi plícemi to ale bylo horší :D Odpoledne jsme stavěli domečky pro místní liliputy.

Také už bylo načase vydat se pozorovat cizí planety a hvězdy. Také jsme u přátelských domorodců ochutnali jejich místní pokrmy a toužili jsme tam zůstat navždy.

Poslední den už jen bylo potřeba zjistit jak fungují naše techlologie a jak kvalitně vysílají zprávy. A z radosti, že vše funguje tak jak má, jsme si zahráli další hry. Večer jsme ještě prozkoumali planetu za tmy a zahráli si svíčkovanou.

Poslední den už sme jen uklidili základnu a vydali se zpátky na zem. Informovat lidstvo, že Ledová planeta je víc než krásná a vhodná k obývání.

Všechny fotky najdete zde

Všem moc děkujeme za bezvadnou atmosféru a pomoc při průzkumu!